Fietstocht
Net als vorig jaar gaan we ook deze nazomer (Indian Summer) een mooie fietstocht maken! Afsluiten doe we natuurlijk met een lekkere kop koffie met vlaai (een koud pilsje mag natuurlijk ook). Voor diegene die alleen voor de nazit willen aansluiten, zullen we t.z.t. de tijd en locatie communiceren – meld je evengoed aan.
Vorig jaar fietsten we in een ontspannen tempo van gemiddeld 16 km/u (toen reed iedereen op een e-bike). Ga je mee op een gewone fiets? Houd dan rekening met deze gemiddelde snelheid.
Aanmelden kan via onderstaande knop (je kunt dan de keuze maken voor fietstocht of enkel nazit)
