Bestuur
Achter de schermen van Buurtvereniging St. Sebastianusput zet een enthousiast bestuur zich in om alles in goede banen te leiden. We zorgen er niet alleen voor dat de organisatie financieel en organisatorisch gezond blijft, maar we proberen saamhorigheid en verbinding te realiseren.
Of we nu activiteiten organiseren of persoonlijk een hart onder de riem steken bij ziekte: wij zijn er voor de buurt en voor elkaar.
Kennismaken? We stellen ons graag aan je voor!
Heb je een vraag, een goed idee of wil je ergens bij helpen? Spreek ons gerust aan!
Kascommissie
2026
Voor het jaar 2026 zijn dat: Bert Dohmen, Angela Heuts en Angelique Pol (reserve)
